torsdag 15. september 2011

Barnerommet

Hei!
Nå begynner endelig barnerommet å komme i orden! Et rom fylt av lyseblått! Det er så mye snålt det går ann å gjøre på et barnerom. Masse fint å velge i. Snart skal tavlen jeg har malt henges opp. Jeg fant en gammel bilderamme og malte platen inni med tavlemaling! Tror det ble ganske bra!

Dette skilte er fra Kremmerhuset og henger på døren inn til rommet.




 Lyseblå knotter til skapdørene.
 Denne søte bamsen har fått plass på benken. Hadde en gang en liten jente i barnehagen som fortalte en gang vi hadde bamsedag, at hun hadde en kjempestor bamse under sengen sin som fanget opp alle de vonde drømmene. Synest det var så søtt sakt. Så det var det jeg tenkte på når jeg fant denne bamsen.
 DET VAR EN GANG... Denne tallerkenhyllen fungerer som bokhylle og er selvfølgelig malt lyseblå. Mange av bøkene er fra når jeg var liten. Det var så koselig å ta dem frem igjen. Eventyr og sanger. Minnene strømmer på.
 Dette fine teppe har min mamma laget. Det er egentlig et vognteppe, men nå når vognposen er kommet frem for vinteren får det pynte opp på rommet.

 En boks til krittene eller andre hemmelige ting...


 En spilledås fra Kremmerhuset!


I helgen blir det Bergens tur på oss. Gleder meg kjempe masse.
God helg! Klem fra Camilla!

1 kommentar:

  1. Hei så utrolig koselig gutterom=) Jeg holder på med to gutterom selv og synes det ikke har vært enkelt å finne inspirasjon. Men fant jo litt her da=) hehe Ha en fin dag! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett