fredag 20. januar 2012

Skål av heklebrikke og tapetlim

Hei

Jeg samler på gamle heklebrikker, synes de er så fine og kan brukes til så mye:) Så jeg tenkte at jeg skulle prøve å lage en skål av heklebrikke + tapetlim. Her er resultatet:




Fremgangsmåte:
Jeg fant frem en brikke som jeg ville bruke og en skål som jeg brukte til mal. Skålen kledde jeg med plast, så den ikke ble ødlagt. Så la jeg duken over og "malte" den med tapetlim. Jeg har hørt at det går ann å bruke sukkerstivelse også. Så sto den over natten til tørk. Jeg var ganske spent når jeg skulle ta den av, men det virket:) En søt liten hekle skål som skal få plass på kjøkken. Kjekt med ting man kan lage selv, og som ikke alltid tar så lag tid:)

Det er så herlig med fredag, min yndlingsdag i uken:) Nå har jeg rigget meg godt til i benken med smågodt på bordet.

Ønsker alle som titter innom en kjempe fin helg!
Klem fra Camilla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar