onsdag 18. juli 2012

Et strøk hvitmaling

Det går en stund mellom hvert blogginnlegg nå,
det er fordi vi nyter sommerferien samtidig som vi holder på med en del prosjekter:)

Men jeg er fortsatt rundt å besøker vakre blogger
og sanker inspirasjon og gode ideer!




"Huset" eller bokstøtten jeg lagde for litt siden har fått seg et strøk hvitmaling.
Jeg blandet hvitmalingen med litt vann, slik at treet viser litt igjennom.
Nå har det ene "huset" fått plass på barnerommet (det andre står i bokhyllen i stuen).
Lillegull synes den er kjempe gøy å leke med,
og drar den med seg rundt i hele huset:)

I ettermiddag glimtet solen til med sitt nærvær,
og jeg krysser fingrene for at finværet holder seg en stund nå!



5 kommentarer:

  1. Den bokstøtten var kjempesøt:) For en god ide!
    Charlotte

    SvarSlett
  2. Eg tek meg sjølv i å leite etter passande husplankar etter eg leste om bokstøtta di! Vart fin i kvit! Framleis god sommar!

    SvarSlett
  3. Så skjønt hus! jeg må dele dette med en gruppe jeg er med i (en diy gruppe på FB) bli med om du vil=) https://www.facebook.com/pages/DIY/319571608137380 Går ut i fra at d er ok at jeg deler. Det kan jo hende du får enda flere lesere=)

    SvarSlett